Apr. 6, 2017

Kuidas me pulma-aastapäeva tähistasime

Aasta möödas. Täiesti US-KU-MA-TU! Mõni päev enne tähtpäeva tundsin sisemuses sellist surinat ja ärevust, justkui oleks see kõik alles nüüd toimumas- see pulma ärevus. 26.märtsi hommikul ärgates oli mul hea meel tõdeda, et see kõik tehtud ikkagi on :D Seda pinget mis aasta tagasi sel hommikul oli, see on kirjeldamatu. Aga mis me siis sel tähtsal päeval tegime?

Hommiku veetsime diivanil lebos, puhkasime ja nautisime kahekesti rahu ja vaikust. Kuna tegemist oli pühapäevaga ning reede-laupäev sai maal hullupööra jälle toimetatud (tuleb postitus eraldi selle kohta) siis see pühapäeva hommikune lebo oli lausa hädavajalik. Lõuna paiku hakkasime end valmis sättima, sest kell 3 ootas meid Taevaskojas koos hobifotograaf Ardi Kikermaniga fotoshuut. Mõeldud-tehtud, mõlemile meik näkku- jah, ka Alar sai puudriga üle varustatud- ning sõitsime Taevaskotta. Esialgu ilm meid hoidis aga pildistamise lõpu poole hakkas ikka kergelt sadama ja sellest hetkest alates enam pikka pidu polnud. Küll  aga saime korraliku koguse ilusaid pilte ning oma esimese tähtsa päeva pildile jäädvustatud. Ardi teeb super tööd- kerge leida ühist keelt kaamera ees ning pildid on ka väga ilusad! Meie oleme igatahes Ardi tööga väga rahul.

Kui pildistamine oli lõppenud, sõitsime tagasi Tartusse ning läksime restorani Romaan, mis meile väga südamelähedaseks on saanud. Tegime kolmekäigulise õhtusöögi ja natuke kohvitasime ning läksimegi kodu poole. Romaanis saab alati nii hästi süüa noh! Minge raudpolt sinna millalgi einestama.

Õhtul patustasime pokaali veiniga, sõime mõned Püre shokolaadikommid, musutasime ja vaatasime telksust filmi. Kuna me kolmekesi veel ei ole, siis tegime ka natukese vesipiipu (no need to judge). Kingitusi otsustasime mitte teha, sest meie ühiseks kingituseks oli Egiptuse reis, millest Te eile juba lugeda saite :)

Selline oli siis meie pulma-aastapäev. Õhtul pakkisime veel asjad ka kokku ja esmaspäeva hommikul sõitsime juba tallinna poole. Sõitsime läbi Jõgeva ja viisime kassi ka ämma juurde ära reisi ajaks hoiule. Tallinnas kolasime Ülemistes ja käisime Chopstixis söömas ning peatusime Susi hotellis, kust me kella 5 aeg teisipäeva varahommikul lennujaama poole läksimegi :)